СВЪРЖИ СЕ С НАС
+359 887 000 052
Меню
Меню
  • Начало
  • Връщане на стока, закупена онлайн

Връщане на стока, закупена онлайн

Връщането на стока закупена онлайн е много лесно. Ваше законно ПРАВО е да се откажете от направената онлайн покупка в рамките на 14 дни.

Продукти отговарящи на условията за връщане и закупени онлайн от Амко България, могат да бъдат върнати към нас до 14 дни. Ако имате намерение да върнете продукт, разполагате с 14 дни да го направите, без да дължите обяснение за причината за връщане. Моля, прочетете информацията по-долу за да сте сигурни, че сте спазили всички условия за връщане, попълнете заявлението за връщане и изпратете продукта към нас. Важи за територията на България, както за физически, така и за юридически лица.

ВАЖНО Е ДА ЗНАЕТЕ НАШИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ:

  • Да пазите оригиналната опаковка и пълната окомплектовка на получения продукт. Пазете всичко, наистина всичко - кутии, книжки, найлончета и торбички
  • Имате право да тествате закупения продукт и да се уверите че Ви хареса, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид. Върнатия продукт трябва да бъде без следи от употреба, без драскотини, без следи от удари и с всички защитни покрития, които продукта е имал при получаването му.
  • Оригиналната опаковка, всички книжки и документи, вкл. документите за собственост, трябва да са здрави, да не са надраскани или повредени.
  • При закупуване на няколко идентични продукта се позволява връщане на само 1 брой разопакован продукт. Останалите ще бъдат приети само и единствено, ако всички кутии/опаковки са запечатани и не е повредена тяхната цялост
  • Транспортните разходи за връщането на продукта се поемат от Вас.

ВАЖНО Е ДА ЗНАЕТЕ КОИ ПРОДУКТИ НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ:

  • Всякакъв вид слушалки, които се поставят в ушния канал и са били разпечатани: Правото на отказ и връщане за този продукт не се прилага, тъй като продуктът попада в законовите изключения по чл. 57 от ЗЗП - доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето.
  • Принтери и всякакъв вид печатащи устройства, ако консумативите им са били разпечатани;
  • Електроуреди от категория "Здраве и красота" (епилатори, самобръсначки и др.)
  • Електроуреди от категории "Малки електроуреди" и "Уреди за дома", които имат следи от употреба;
  • Специални поръчки - поръчка за стока, която не е налична и ще бъде поръчана специално за Вас. Ще Ви уведоми предварително, че стоката е специална поръчка и за нея не важат условията за връщане;
  • Заплатени суми за услуги, които вече са консумирани - ремонт, инсталация на софтуер, сключени застраховки на техниката, закупени допълнителни гаранции;
  • Транспортни разходи, такси при плащане и наложен платеж (при връщане на техника не се възстановяват разходите за транспорт, такси при плащане или наложен платеж, заплатени от Вас по време на покупката);
  • Стоки, които не са в оригиналната си опаковка или липсват части от нея, както и наранен, изтрит или скъсан сериен номер и/или гаранционна лепенка;
  • Стока с лош вид и видими следи от употреба - драскотини по корпуса, клавиатурата, екрана, зарядни и др. драскотини;
  • Видео и aудио записи, компютърни програми, игри и друг вид софтуер, които се предлагат в дигитален формат (на CD, DVD, download, кодове за активация и т.н.);
  • Консумативи (батерии, тонери, канцеларски материали и др), чийто опаковки са били разпечатани;
  • Лаптопи и компютри с предварително инсталирана операционна система, ако същата е била изтрита и заменена с друга;
  • Лаптопи Toshiba с регистрирана гаранция "No matter what" и "Reliability",Лаптопи Asus с регистрирана гаранция "Reliability";
  • Стоки ​с регистрирани оригинални гаранции в системата на производителя;
  • Продукти, на които е била сменена операционната система или други програми, които са присъствали при доставката на продукта;
  • Оборудване, защитено от пароли, въведени от потребителя или конфигурирани по поръчка за потребителски акаунти, което предотвратява привеждане на устройството към първоначалното му софтуерно състояние;

КАКВО ДА ОЧАКВАТЕ, СЛЕД КАТО ВЪРНЕТЕ ПРОДУКТА?

  • След като получим върнатия продукт, съдържанието на пратката ще бъде прегледано и обработено от нашия екип;
  • За да се избегнат случаи на злоупотреба при връщане на продукти ще извършим преглед и тест на върнатата техника в нашия оторизиран сервиз. Ако не са установени щети, тя може да бъде заменена. Обикновено срокът, в който ще получите отговор от наша страна, дали техниката може да бъде заменена, е до 10 работни дни;
  • Стойността на върнатите продукти ще бъде възстановена в рамките на 14 календарни дни по сметката, която сте посочили в заявлението за връщане;

Запазване на информация:

ВАЖНО:  не носи отговорност за каквато и да е информация, записана на преносим компютър, настолен компютър, таблет, смартфон, твърд диск или друг носител на информация. Трябва да знаете, че връщайки стоката към нас, всяка информация ще бъде изтрита.

 

ВАЖНО Е ДА ЗНАЕТЕ КАКВИ СА ВАШИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

Отговорност за вреди причинени от счупване, надраскване, заливане, изгаряне и други въздействия, изключващи обичайното тестване на продуктите от Потребителя.

При приемане на върната стока от Потребителя, си запазваме правото да проверим продуктите за щети и въздействия причинени от евентуално необичайно ползване от Ваша страна. При наличие и установяване на такива щети, Амко България ще направи прихващане от сумата за възстановяване, съобразно оценката на констатираната щета и съгласно чл. 55 ал.4 от ЗЗП.

Сравнение на продукти